![]() |
|
|
#1 |
|
Yine bir gün komşudan biri vefat etmişti.Herkes işi bırakıp cenazeye gitmişti.
O sırada bir adam Nasreddin Hoca'ya yaklaşarak; "Hocam size sorum olacak" der ve şöyle devam eder: -Acımız fazla büyük elbette sabretmeli, cenaze gotürürken neresinde gitmeli? Hoca: -Elbette sonu budur her kulun, tabutta bulunma da nerde isterse orda bulun! ![]() Sevgi bir yıldızdır yanıp sönen , Masmavi bir düştür . Gökyüzünde hiç ölmeyen , Sevenlerin mumudur sevgi , Eriyip de hiç bitmeyen Sevgi dolu bir Gün olması dileğiyle Yüzünüz güleç, neşeniz bol, Enerjiniz daima pozitif olsun |
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tag Ekle |
| cenazenin, neresinden |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|