![]() |
|
|
|
|
#1 |
|
Üstteqi Üye İçin BirşeyLEr Yazın O da Tuttu Ve Ya Tutmadı Desin we ßöylece Dewam etsin
MeseLa BAna yazacaksınız Şimdi ; Xxxxx : Adın Yagmur aLmora : Tuttu . Seninkide Ayşe Xxxxx : Tutmadı . FenerbahçeLisin aLmora: Tutmadı ... Vs.... |
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tag Ekle |
| tutmadi, tuttu |
|
|