![]() |
|
|
#1 |
Beşiktaş Başkanı Fikret Orman, UEFA'nın Siyah-Beyazlı kulübü Disiplin Kurulu'na sevk ettiğini doğruladı. Orman, geçmiş yıllarda Beşiktaş'ın UEFA kriterlerine uymadığı ve UEFA'yı yanlış yönlendirdiği gerekçesiyle 1 Mayıs'ta duruşmaya davet edildiğini açıkladı. Savunmayı bizzat kendisi yapacak olan Orman, kulübün Avrupa'dan men edilmesini engellemeye çalışacak.
|
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tag Ekle |
| edecek, ikna, orman, uefayi |
| Seçenekler | |
| Stil | |
|
|