![]() |
|
|
#1 |
''Futbolda şike'' davasının tutuklu sanıklarından Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım, ''Bu dava sonrası zaten herkes namuslu oldu, bir biz namussuzuz'' dedi.
|
|
|
|
|
![]() |
| Bookmarks |
| Tag Ekle |
| aziz, bir, biz, dava, herkes, namuslu, namussuzuz, oldu, sonrasi, yildirim, zaten |
|
|